piątek, 9 sierpnia 2013

Szczupła sylwetka

Dziś chciałabym zejść na trochę inny temat niż kosmetyki. Myślę, że to jest to ważna sprawa, szczególnie w życiu dbających o siebie kobiet - szczupła sylwetka. 
Każda z nas chce wyglądać atrakcyjnie. Staramy się ćwiczyć, jeść owoce i warzywa, pić wodę i ograniczać pożycie węglowodanów. Czy jednak zawsze Nam się to udaje? Haha, chyba nie do końca :) Większość z Nas po jakimś czasie traci zapał i po raz kolejny odpuszcza sobie z myślą, że zacznie od następnego miesiąca. 
Szczęśliwie udało mi się zrzucić 7 kg. Zajęło mi to ok 4 miesięcy. Wszystko robiłam bardzo powoli, więc zmiany były łagodne dla organizmu. Z czasem jednak nadszedł kryzys którego nie udało mi się przetrwać i waga wróciła. Nie jest to jednak powód, żeby się poddawać! Od niecałego miesiąca znów przeszłam na dietę. Jak na razie udało mi się zrzucić 2,5 kg. Widzę dużą różnicę która bardzo mnie cieszy. Wiem, że dam radę i życzę Wam tego samego z całego serca :)
Jest wiele zasad za którymi warto podążać w drodze do zrzucenia kilku kilogramów. Podam kilka moich reguł, którymi się kierowałam:

1.Piję dużo wody (Jeżeli ktoś nie przepada za zwykłą wodą, warto dorzucić sobie do szklanki plasterek cytrynki. Woda będzie mieć słodki smaczek)
2. Warto pamiętać o ruchu. Dzięki niemu nie tylko tracimy wagę ale również wzmacniamy mięśnie. Na youtube możemy znaleźć wiele filmików, w zależności od tego, na jaką partię mięśni chcemy zwrócić uwagę. Ćwiczenia Pani Chodawkowskiej oraz Mel B przynoszą bardzo dobre efekty.
3. Regularność - jeżeli zaczynam ćwiczyć, to jestem systematyczna. Nic nie odkładam na jutro, robię wszystkie ćwiczenia choćbym już padała z sił.
4. Ograniczam produkty takie jak:
* ziemniaki
* tłuste mięsa
* olej, oliwa
* tłuste mleko
* tłuste mięsa
* słodkie napoje ( typu: coca-cola, sprite, wody smakowe)
* soki (ponieważ to również cukry, max 2 szklanki dziennie)
* biały chlebek (ja przerzuciłam się na ciemny)
* ryż
* słodycze
5. Jem 5 posiłków dziennie o stałych godzinach. Dzięki temu, organizmowi łatwiej się wszystko strawia. Tak zwane "mało ale często"
6. Bardzo często, kiedy wątpię w sens tego wszystkiego, wspomagam się muzyką. To bardzo mi pomaga, szczególnie przy ćwiczeniach. Daje mi siłę i ogromną motywację.


Nikt nie mówi, że będzie łatwo. Nie poddawajcie się. Walczcie o to, czego pragniecie!






Chcesz się ze mną skontaktować? Może masz jakieś wątpliwości?


truskawkowykoktail@o2.pl

8 komentarzy:

  1. u mnie zdecydowanie najtrudniej z regularnością :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, wszystko jest do wyrobienia! Trzeba jedynie chcieć - oto klucz do sukcesu :)

      Usuń
  2. powodzenia przy dalszym odchudzaniu ! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hi!
    You have a great blog!
    I really love reading your posts!
    Follow to follow back?

    http://defishencia.blogspot.ru/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja zaczynam ćwiczyć z Ewą Chodakowska KILLER. Póki co padam po 10 minutach, więc życz mi powodzenia. Zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nic się nie martw. Już za kilka dni będziesz widziała, że polepsza Ci się kondycja. Głowa do góry i do ataku! :) Pozdrawiam.

      Usuń
  5. Ja próbuję już od baardzo długiego czasu. Raz w ciągu jednego miesiąca udało mi się zrzucić 3 kg, ale oczywiście wróciły. Robiłam dokładnie tak jak Ty. Cały czas się staram, ale słodycze to moja pięta achillesowa. Zgodzę się ze wszystkimi punktami oprócz jednego. Nie powinno się rezygnować z oliwy. Należy jeść po prostu zdrowo, a oliwa należy do zdrowych tłuszczy tak samo jak orzechy, masło orzechowe, ryby, bakalie (pestki dyni, słonecznik). Super blog :) Będę obserwować :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piszę o ograniczeniu a nie o odrzuceniu. Wszystko jest dla ludzi tylko z umiarem, sama zresztą wiesz :) Tak samo owoce - są zdrowe ale mimo wszystko to cukry, tak więc też nie należy jeść 4kg dziennie jabłek :D Pozdrawiam Cię cieplutko! :))

    OdpowiedzUsuń