piątek, 23 sierpnia 2013

Lakier do paznokci

Cześć Wam!

Dziś pod lupę idzie kilka rzeczy. Zapraszam do czytania :)



Jakiś miesiąc temu będąc w Rossmanie, szukałam zmywacza do lakierów. Przeglądając je sobie po kolei, stwierdziłam, że zaryzykuję i wezmę ISANĘ. Zapłaciłam koło 4 złotych.




Kompletna tragedia. Nigdy nic nie wysuszyło mi tak paznokci i otaczających je skórek jak ten zmywacz. Na opakowaniu pisze, że ma jakieś nawilżające olejki ale ja jakoś nie mogę ich dostrzec.

...na szczęście jest coś, co pomaga im odżyć. Mianowicie jest to REGENERUM, o którym zapewne słyszała każda z Was :)  Bardzo fajnie nawilża moje paznokietki i skórki. Spisuje się znakomicie! :) Niestety jest trochę drogi, bo kosztuje ok 20 złotych ale za to bardzo wydajny.




No a teraz czas na malowanie paznokci! Przedstawiam Wam taki oto lakier.




Za ten lakier dałam...ha, żeby Was nie skłamać - koło 8 złotych. Na zdjęciu wygląda na poziomkowy a w rzeczywistości jest to ciemna pomarańcza. Po nałożeniu dwóch warstw na paznokcie prezentuje się tak 






Jak dla mnie efekt jest ok. Lakier nie powala na kolana ale myślę, że jest dosyć przystępny. 




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz