czwartek, 29 sierpnia 2013

Lakier do paznokci i preparat do odsuwania skórek

Jakiś czas temu kupiłam sobie lakier do paznokci. Bardzo zależało mi na tym, żeby był delikatny, taki, którego mogłabym używać każdego dnia. Trafiłam na Top Flex'a, firmy Pierre Rene.



 Po zapłaceniu ok 10 złotych, pobiegłam do domu aby od razu go wypróbować. Oglądając go, zakochałam się w tym delikatnym, kremowym kolorze. Jak jednak wypada w praktyce i jakie są moje odczucia?



Lakier na paznokciach prezentuje się dosyć ładnie. Ogromnym minusem jest jednak ciężka aplikacja, ze względu na to, że konsystencja pozostawia wiele do życzenia. Płyn jest gęsty i strasznie się ciągnie, przez co zostawia grudki i wypuklenia na paznokciach.


Drugi raz raczej bym go nie kupiła.



Drugim kosmetykiem o jakim chcę dziś powiedzieć, jest preparat do odsuwania skórek, GOOD BYE CUTICLES, również firmy Pierre Rene.



Preparat fenomenalnie radzi sobie z moimi skórkami na długi, długi czas. Aplikuje się go na minutę, po czym trzeba go wetrzeć i można ruszać do ataku. Skórki przez długi czas pozostają tam, gdzie same je przesuniemy. Dałam za niego ok 10 złotych i wydałabym jeszcze raz tyle, gdyby tylko trzeba było. Zdecydowanie kupię go jeszcze raz, gdy tylko mi się skończy :)



Kontakt:


truskawkowykoktail@o2.pl


2 komentarze: