poniedziałek, 15 lipca 2013

Płyn do demakijażu

Witam Was :))



Wybaczcie mi ten brak aktywności, ale po prostu chwilowo nie miałam na to czasu. 
Dziś chciałabym Wam opowiedzieć o płynie do demakijażu od firmy NIVEA.



Kilka słów od producenta:


Płyn do demakijażu oczu Nivea Visage dokładnie usuwa makijaż, nie pozostawiając tłustej warstwy.
Efekt: usunięty makijaż i zadbane rzęsy.
Przebadany dermatologicznie i okulistycznie.
Bezpieczny dla osób noszących szkła kontaktowe.
Nałóż na płatek kosmetyczny i delikatnie przemywaj okolice oczu od wewnętrznej do zewnętrznej strony. Wymieniaj płatki aż do całkowitego usunięcia makijażu.
Produkt przebadany dermatologicznie.



Moja opinia


Dziś Was zaskoczę - produkt jest zwyczajnie słaby. Moim zdaniem, płyn mimo tego, że jest z naprawdę dobrej firmy, spisał się kiepsko. Musiałam użyć naprawdę dużej ilości płynu, aby zmyć cokolwiek. Codziennie nakładam jedynie tusz, więc nie jest to element, z którym  płyn powinen mieć problem. Prawdopodobnie przez niego zaczęły mi wypadać rzęsy. Zdecydowanie nie kupię tego produktu ponownie. Spodziewałam się dużo lepszych efektów za taką cenę (ok 13 zł)




Czy jest coś, o czym chcielibyście, abym napisała? Zapraszam serdecznie do majlowania :)


truskawkowykoktail@tlen.pl



Trzymajcie się ciepło, kobietki! :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz