środa, 31 lipca 2013

Szczotki do włosów

Cześć!


Już od jakiegoś czasu miałam stworzyć posta na temat... szczotek.
Trochę ponad rok temu ścięłam włosy do ramion i zafundowałam im tak dobrze Nam znane ombre. Było to najgorsze posunięcie w mojej włosowej karierze. Włosy stały się bardzo suche, zaczęły się rozdwajać i były napuszone. Do dnia dzisiejszego walczę z nimi na wszelkie możliwe sposoby.

Chcąc je ujarzmić, zaczęłam rozglądać się za szczotkami. Pierwsza o której chcę powiedzieć kilka słów, jest zrobiona z włosia dzika.






Szczotka jest bardzo starannie wykonana. Wszystko jest tak, jak być powinno. Moje włoski są po niej bardzo miękkie i ładnie rozczesane. Nabyłam ją za mniej więcej 20/25 złotych w Rossmanie.






 
Zdecydowanie polecam, w szczególności do włosków dłuuuuuuuuugich :)



A oto następna szczotka.






Jest to urządzenie na baterie. Producent obiecuje nam, że włosy nie będą się elektryzować ani puszyć. Dodaje jeszcze, że służy ona także do ich prostowania! To w zupełności mnie przekonało. Tak więc nie czekając ani chwili dłużej, zamówiłam szczotkę przez internet.

Braun to bardzo dobra firma. Mam z niej wiele produktów. Jednak tym razem producent bardzo mnie zawiódł. Różnica jest znikoma, prawie, że nie widoczna. Czytałam bardzo wiele opinii na temat tej oto szczotki i większość była zadowalająca, jednak ja mam zupełnie inne odczucia.



Po przesunięciu przycisku, szczotka ma uwalniać jony, które mają zapobiegać elektryzowaniu się włosów...






Na szczotkę elektryczną firmy Brown wydałam ok 100 zł.



Podsumowując :)



Szczotka z dzika sprawdza się wspaniale na moich włosach i z całego serca ją polecam! Być może jest kosztowna ale efekt bardzo mnie zadowala 


Szczotka z Browna... no cóż, pozostawia wiele do życzenia. Za tą cenę powinna dodatkowo skakać i tańczyć, nie wspominając o podstawowych obietnicach producenta...





Do następnego dziewczyny! :)



Chcesz się ze mną skontaktować?


truskawkowykoktail@o2.pl

6 komentarzy:

  1. przyda mi się jakaś porządna ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. zniszczone włosy przez ombre ?
    -coś o tym wiem ;< na szczęście dobre kosmetyki,maski do włosów choć w małym stopniu poprawiają kondycję..;)

    buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawy post! :)

    U mnie KONKURS, zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz piękne paznokcie. Używasz jakiejś odżywki? :)
    A przy okazji zapraszamy do nas :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja właśnie teź używałam jej przez jakiś czas ale to co się stało z moimi paznokciami po niej to jakiś koszmar :(
      zapraszamy do przeczytania o tym u nas na blogu :)

      Usuń