czwartek, 11 lipca 2013

Piękne, długie rzęsy

Hej wszystkim!



Miałam teraz chwilowy zastój ze względu na adopcję kotków. Sporo zamieszania :) Jednak już biorę się recenzji pewnego tuszu, który naprawdę bardzo lubię.


Jest to Maybelline - the Colossal Volum Express




Pewnie każda z Was, tak samo jak ja, męczy się i szuka dobrego tuszu który doda Naszym oczom wyrazistości. Większość z tych, które udaje nam się wypróbować, są krótko mówiąc BUBLAMI.
Jednak ten tusz bardzo sobie chwalę z kilku prostych względów. Przede wszystkim - świetnie rozdziela i jakby...dodaje rzęs. Mam ich naprawdę mało, jednak po nałożeniu tuszu są ich miliony i w ogóle nie są posklejane! Po nałożeniu dwóch warstw, oko jest pięknie podkreślone, bez często spotykanych przez Nas grudek. Tusz ma mocny, intensywny i czarny kolor. Łatwo możemy go zaaplikować, ze względu na poręczną szczoteczkę. Zauważyłam też, że ładnie podkręca moje rzęsy. Jest to zdecydowanie mój faworyt wśród całej reszty innych tuszów. 

Dostaniemy go w większości drogerii, w cenie max do 25 złotych.







Chcesz się ze mną skontaktować? Zapraszam serdecznie :)


truskawkowykoktail@o2.pl


Trzymajcie się ciepło! :)




1 komentarz:

  1. Ja też go lubię, często gości w mojej kosmetyczce. :)

    OdpowiedzUsuń