środa, 24 lipca 2013

Odżywki do włosów

Cześć Wam :)


Dzisiaj trochę o czymś, na punkcie czego mam świra - kosmeeetyki do włosów! 
Moje włosy są raczej suche, podatne na urazy i łamliwe. Sprawiają mi dużo problemów i wymagają szczególnej pielęgnacji.



Tak więc chcę Wam dzisiaj przedstawić dwie, bardzo fajne, nawilżające odżywki :)




Jako pierwsza, w moje ręce wpadła ta z olejkiem z awokado i masłem karite.






Pierwszą ogromną zaletą jest cuuuuudowny zapach, Taki wręcz egzotyczny. Zdecydowanie za nim przepadam :) Zużywam już kolejną paczkę i nie umiem się nim wciąż nacieszyć. Zapach jeszcze długo po umyciu utrzymuje się na włosach.
Po dłuższym stosowaniu zauważyłam, że włosy nie są tak napuszone jak wcześniej i są bardziej nawilżone.






Druga maseczka jest z tej samej firmy. Jest na równym poziomie z poprzednią. Różnią się między sobą jedynie zapachem :) Mają bardzo fajne, łatwe w użytkowaniu opakowania. Odżywka nie klei się po rękach i łatwo rozprowadza się na włosach.

Koszt takiej odżywki, to ok 10 złotych.
Ja używam jej przy każdym myciu.
Zdecydowanie polecam, nie koniecznie do włosów z tendencją do przesuszania :)




Masz jakieś pytanie?


truskawkowykoktail@o2.pl

14 komentarzy:

  1. odżywek, to ja w ogóle nie uzywam :(
    p.s
    dziękuję:)
    dokładnie, zaraz przy Sferze :) pozdrawiam również

    OdpowiedzUsuń
  2. nic z nimi nie robię ;p - oto cały sekret :) (prócz mycia szamponem oczywiście)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe i przydatne recenzje :)
    Follow?
    Fashionlikealife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. nie miałam ani jednej używam z nivea.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z Nivea też bardzo fajnie zmiękczają włoski, to muszę przyznać :)

      Usuń
  5. z pewnością będą miały śliczne zapachy:)

    obserwujemy?:)

    OdpowiedzUsuń
  6. ciekawa jestem ich składu, ale od dawna się zastanawiam nad tą z awokado ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kurcze, kilka dni temu wyrzuciłam opakowanie, a podałabym Ci. Wiem jednak, że ma bardzo łagodne składniki. Ta z avokado jest świetna :)

      Usuń
  7. ja też już coś o nich słyszałam... nie umiem sobie tylko przypomnieć czy chodziło o brak silikonu stąd taka skuteczność w odżywianiu włosów - hmmm szczerze to nie pamiętam, a nie jestem w tej kwestii specjalistką :) ja mam jakąś maseczkę od mojej fryzjerki i też jestem zadowolona :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Silikony jedynie oblepiają włosy, nie regenerując ich. Pozostawiają jedynie otoczkę która ładnie się prezentuje na włosie. Te właśnie nie mają silikonów :) Jednak podobno nie każdemu to służy. A z jakiej firmy jest Twoja maseczka?

      Usuń
  8. Miałam ten pierwszy z olejkiem z awokado i masłem karite :)) Naprawdę polecam :) A zapach jet przecudny <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Miałam odżywkę z avocado i sama uważam, że jest po prostu cudowna! :) Generalnie przyjemny blog, oby ta dalej!
    W wolnej chwili zapraszam na mojego, co prawda niedawno zaczęłam, ale z czasem będzie coraz więcej recenzji, może podpatrzysz z czasem coś fajnego ;) http://www.bambooblackboard.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie! Z pewnością zajrzę w wolnej chwili. Pozdrawiam cieplutko :)

      Usuń
  10. Hmm.. uwielbiam szampony z Garniera, ale odzywki jeszcze nigdy nie używałam :)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń